بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیر حسین پاشا
16:56
چهار شنبه 24 دی 1393

فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.

Far Cry 3-RELOADED | 9.55 GB

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 1154
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
امیر حسین پاشا
23:4
دو شنبه 22 دی 1393

http://s5.picofile.com/file/8163450876/Tomb_Raider_PC.jpg

گیم پلی درست همان چیزی است که از یک بازی با نام توم ریدر انتظار می رود. حل معما، سکوبازی و مبارزات پر هیجان در یک محیط تقریبا باز و آزاد. اما نسبت ترکیب این عناصر و همچنین نحوه بکارگیری آنها در قیاس با بازی های گذشته متفاوت خواهد بود. با توجه به سن و سال کم لارا (او در بازی ۲۱ ساله است) و اینکه این اولین ماجراجویی جدی در زندگی اش خواهد بود، مهارت های او به شکل ملموسی کمتر از قبل هستند. برای مثال مقایسه توانایی های بدنی او با چیزی که از شخصیت لارا کرافت سراغ داریم فقط موجبات خندیدن ما را فراهم می کند. با این حساب نباید منتظر شیرجه های معروف توم ریدری و تیراندازی به سبک مکس پین در این بازی باشید. راستی هفت تیرهای دوقلوی معروف لارا نیز در اختیارتان نخواهد بود! اما علی رغم این محدودیت ها، توانایی های جدیدی نیز در بازی معرفی می شود. برای مثال قابلیتی که سازندگان آن را “خزیدن روی دیوار” می نامند به شما در صعود از سطوح عمودی کمک می کند.توم ریدر دارای بخش چند نفره بزرگی خواهد بود. بازیبازها می توانند در نقش بازماندگان کشتی غرق شده و یا ساکنین وحشی جزیره به بازی بپردازند. سازندگان برای این بخش یک سیستم ارتقا نیز در نظر گرفته اند. بدین شکل که بازیبازها با کشتن دشمنان و پیروزی در مسابقات امتیاز تجربه کسب می کنند و می توانند شخصیت های جدیدتر و سلاح های بیشتری را آزاد نمایند. چهار حالت مختلف برای بخش چند نفره در نظر گرفته شده که در پنج نقشه متفاوت بازی می شوند. با توجه به حضور و قابل بازی بودن اکثر شخصیت های داستانی در بخش چند نفره و امکانات زیادی که برای این بخش در نظر گرفته شده است به نظر می رسد که تجربه لذت بخشی از گروهی بازی کردن توم ریدر در راه است.

تعداد بازدید از این مطلب: 1227
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
امیر حسین پاشا
23:3
دو شنبه 22 دی 1393

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از عناوین موفق سری بازی های COD می باشد . این نسخه داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.
Call of Duty: Modern Warfare

تعداد بازدید از این مطلب: 1038
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
امیر حسین پاشا
22:54
دو شنبه 22 دی 1393

به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.

1LdgD3W

تعداد بازدید از این مطلب: 1136
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
امیر حسین پاشا
12:34
دو شنبه 22 دی 1393

نبردی ویرانگر باعث جدایی کهکشان به تکه های مختلف شده است. هزاران سیستم ستاره ای و سیاره ای اعلام استقلال کرده اند یا اتحادیه های جدیدی را ایجاد کرده اند، در حالی که دولت ها نزول کرده اند و ارباب های جدیدی برای مدیریت قدرت رشد پیدا کرده اند. آشوب و به هم ریختگی در همه جا وجود دارد و بنابراین، نگهداری نظم و تعامل صلح بین دولت های مختلف، امری است که باید در راستای آن تلاش کنید و آن را انجام دهید. شما در این بازی، فرمانده گروه Black Talons می باشید که در حال حاضر در سیستم Oberon قرار دارید. بازی Mechs & Mercs: Black Talons یک بازی استراتژیک و اکشن می باشد که در آن شما باید نظم را به دنیا بازگردانید.

Mechs and Mercs Black Talons PC-CODEX

 Mechs and Mercs Black Talons pc cover دانلود بازی Mechs and Mercs Black Talons برای PC

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 1162
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
امیر حسین پاشا
12:17
جمعه 12 دی 1393

Dead State یک بازی پرتنش در سبک RPG می باشد که در مرکز تگزاس در حالی که تمدن در حال فروپاشی است رخ می دهد. همان طور که جامعه بشریت در حال نابودی و از هم گسیختگی می باشد، شما باید گروهی از نجات یافتگان را رهبری کنید، پناهگاهی برای آن ها ایجاد کرده، غذا و امکانات رفاهی را برای آنان تعبیه کنید، با سایرین به تعامل بپردازید و یا در برابر حمله های آن ها مقاومت کنید و از گونه ی بشریت محافظت کنید تا از نابودی کامل انسان ها جلوگیری شود.

Dead State PC-FLT

 

Dead State PC Cover دانلود بازی Dead State برای PC

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

برای دانلود باید عضو شوید


تعداد بازدید از این مطلب: 1157
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

نظرتون راجب فعالیت های سایت ما چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به سریع دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر