بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیر حسین پاشا
15:35
دو شنبه 29 دی 1393
امیر حسین پاشا
15:23
دو شنبه 29 دی 1393
امیر حسین پاشا
15:8
دو شنبه 29 دی 1393
امیر حسین پاشا
12:7
دو شنبه 29 دی 1393

http://oceanofgames.com/wp-content/uploads/2014/04/Call-of-Duty-Modern-Warfare-2-Download-Free1.jpg

امروز تصمیم گرفتیم بازی بسیار محبوب و زیبای ندای وظیفه: جنگ های مدرن 2 را برای شما دوستان عزیز قرار دهیم. این بازی حدود 3 سال پیش برای سه پلتفرم اصلی یعنی PC ،PS3  و Xbox 360 منتشر شد. شرکت Activison توانست با این بازی فروش فوق العاده و همچنین جایزها و نمرات خوبی از منتقدان سخت گیر دریافت کند. میتوان گفت که با عرضه ی این نسخه بسیار زیبا گیمرها به اسم این بازی قسم میخوردند و گیمری نبود که این با این بازی آشنایی نداشته باشد. البته در این نسخه ی شرکت Infinity Ward یا همان Raspawn کنونی که بازی بسیار جذاب Titanfall را درست کرده است، همکاری داشت بعد از این نسخه دیگر از اکتیویژن جدا شد همان طور که شاهد بودید این فرانچایز که یکی از بهترین بازیهای جهان بود در حال حاضر بسیار افت کرده و خیلی ها دیگر این بازی را از بین رفته میدانند. این بازی در سبک اکشن و شوتر اول شخص میباشد. گرافیک بازی بسیار بالا میباشد و رنگ بندی بازی به خصوص آتش بسیار زیبا کار شده است. داستان بازی دنباله ی نسخه ی قبلی خود یعنی Call Of Duty:Modern Warfar میباشد البته از نسخه ی قبلی مدتی میگذرد. این دفعه بعد از بین بردن Zakhaev این دفعه فردی به نام Veladmir Makarov آماده است میخواهد دنیا را نابود کند.و بازهم دو نیروی شکست ناپذیر ارتش آمریکا یعنی Soap و Price به جنگ میروند البته در این نسخه کسانی دیگر هم چون ghost  و Roach نیز حضور دارند و شما باید جلوی ماکاروف را بگیرید و لی حقیقتی پیش روی شماست که …..

هم اکنون میتوانید نسخه ی کم حجم شده ی این بازی توسط گروه BLACKBOX با حجم 3.8 گیگابایت میتوانید در ادامه ی مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 786
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
امیر حسین پاشا
21:14
یک شنبه 28 دی 1393

Call Of Duty Ghosts Free Download

تعداد بازدید از این مطلب: 799
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
امیر حسین پاشا
20:56
یک شنبه 28 دی 1393
http://s4.picofile.com/file/8164680392/call_of_duty_black_ops1.jpg
تعداد بازدید از این مطلب: 1050
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
امیر حسین پاشا
19:59
شنبه 27 دی 1393

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

تعداد بازدید از این مطلب: 1054
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
امیر حسین پاشا
19:53
شنبه 27 دی 1393

Sniperمحبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. لذت این تجربه به قدری بالاست که در دو سال پیش عنوانی با نام Sniper: Ghost Warrior عرضه شد که تمام توجه خود را بر روی یک تجربه تک تیرانداز قرار داده بود. عنوانی که هر چند معایب بسیار فراوانی داشت اما توانست ۲ میلیون نسخه بفروشد. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد. اما این بار City Interactive آمده تا با جبران اشتباهات گذشته جدا از فروش بالا ، خاطره ای خوب از لحاظ نمرات هم به جای بگذارد. با وعده یک داستان حماسه ای و به نگارش در آمده توسط برترین نویسندگان Sniper Ghost warrior 2 آمده تا در این بخش یک روایت سینمایی و جذاب را ارایه دهد. البته این وعده هست که استدیوی City Interactive داشته و برای عنوانی که قسمت اول یکی از بدترین داستان سرایی را داشته امری جسورانه به نظر می رسد.

تعداد بازدید از این مطلب: 1242
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
امیر حسین پاشا
20:56
پنج شنبه 25 دی 1393

بازی شبیه ساز رانندگی Uaz 4×4 OffRoad Simulator 2015 v1.02 اندروید

bg-h-l bg-h-r img-s-down.png

16 بازی شبیه ساز رانندگی Uaz 4x4 OffRoad Simulator 2015 v1.02 اندروید

بازی سه بعدی و کم حجم رانندگی اندروید Uaz 4×4 OffRoad Simulator 2015 1.02 ( بدون نیاز به دیتا )دارای امتیاز 4.0 از 5.0 در گوگل پلی

تعداد بازدید از این مطلب: 1018
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
19:53
چهار شنبه 24 دی 1393
امیر حسین پاشا
16:56
چهار شنبه 24 دی 1393

فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.

Far Cry 3-RELOADED | 9.55 GB

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 1140
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
امیر حسین پاشا
12:14
چهار شنبه 24 دی 1393

داستان قسمت سوم از سری بازیهای Assassin’s Creed در مورد انقلاب امریکا و جنگ انها با بریتانیا است.در این بازی پلیر در شهرهایی نظیر فیلادلفیا و نیویورک و بوستون قرار می گیرد ؛ اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی این بازی بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. کارگردان این بازی الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) می گوید: “شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی کارهای کانر است که بصورت انیمیشن بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند.

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Assassins Creed III

تعداد بازدید از این مطلب: 980
موضوعات مرتبط: بازی ps3.xbox , ,
امیر حسین پاشا
12:13
چهار شنبه 24 دی 1393

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.
need-for-speed-most-wanted

تعداد بازدید از این مطلب: 1006
موضوعات مرتبط: بازی ماشین سواری , ,
امیر حسین پاشا
12:12
چهار شنبه 24 دی 1393

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

black ops 2

تعداد بازدید از این مطلب: 944
موضوعات مرتبط: بازی ps3.xbox , ,
امیر حسین پاشا
12:1
چهار شنبه 24 دی 1393

بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند.Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین , اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2 فراهم امده اند , همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی نسل هفتم می دهند.

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

تعداد بازدید از این مطلب: 915
موضوعات مرتبط: بازی ps3.xbox , ,
امیر حسین پاشا
11:30
چهار شنبه 24 دی 1393

تعداد بازدید از این مطلب: 1033
موضوعات مرتبط: بازی فکری , ,
امیر حسین پاشا
23:32
دو شنبه 22 دی 1393

یک بازی استراتژیکی می باشد که به برای PC منتشر شده است .استودیوی Paradox بازی Impire را می سازد که به تازگی چند پروژه مختلف را در دست تولید دارد. شخصیت اصلی بازی بعل-ابدان (Baal-Abaddon) نام دارد و طبق دمویی که از این بازی به نمایش درآمد، بازیکنان کنترل او را در جایی بدست گرفتند که در گوشه ای از یک محیط زیرزمینی قرار داشت.در اینجا او وظیفه پیدا کردن چند کارگر را داشت تا بتوانند به او در انجام مأموریتش کمک کنند. کارگرها مسئول ساخت و ساز اتاق ها، راهروها و حتی سیاه چال های مختلف هستند. آن ها با کندن زمین و ساخت ساختمان های مختلف، با دشمنانی روبرو می شوند. برای ساخت قسمت های مختلف، شما نیاز به جمع آوری آتیم های گوناگونی دارید که با نیروهای خود آن ها را بدست خواهید آورد. شما در این بازی تنها به یک منطقه خاص محدود نمی شوید. به محیط هایی خواهید رسید که در نقشه دیده نمی شوند و در آن ها آیتم های بسیار زیادی دیده می شوند که جمع آوری آن ها به شما امتیاز خواهند داد.
دانلود بازی استراتژیکی Impire

تعداد بازدید از این مطلب: 968
موضوعات مرتبط: بازی استراتژیک , ,
امیر حسین پاشا
23:4
دو شنبه 22 دی 1393

http://s5.picofile.com/file/8163450876/Tomb_Raider_PC.jpg

گیم پلی درست همان چیزی است که از یک بازی با نام توم ریدر انتظار می رود. حل معما، سکوبازی و مبارزات پر هیجان در یک محیط تقریبا باز و آزاد. اما نسبت ترکیب این عناصر و همچنین نحوه بکارگیری آنها در قیاس با بازی های گذشته متفاوت خواهد بود. با توجه به سن و سال کم لارا (او در بازی ۲۱ ساله است) و اینکه این اولین ماجراجویی جدی در زندگی اش خواهد بود، مهارت های او به شکل ملموسی کمتر از قبل هستند. برای مثال مقایسه توانایی های بدنی او با چیزی که از شخصیت لارا کرافت سراغ داریم فقط موجبات خندیدن ما را فراهم می کند. با این حساب نباید منتظر شیرجه های معروف توم ریدری و تیراندازی به سبک مکس پین در این بازی باشید. راستی هفت تیرهای دوقلوی معروف لارا نیز در اختیارتان نخواهد بود! اما علی رغم این محدودیت ها، توانایی های جدیدی نیز در بازی معرفی می شود. برای مثال قابلیتی که سازندگان آن را “خزیدن روی دیوار” می نامند به شما در صعود از سطوح عمودی کمک می کند.توم ریدر دارای بخش چند نفره بزرگی خواهد بود. بازیبازها می توانند در نقش بازماندگان کشتی غرق شده و یا ساکنین وحشی جزیره به بازی بپردازند. سازندگان برای این بخش یک سیستم ارتقا نیز در نظر گرفته اند. بدین شکل که بازیبازها با کشتن دشمنان و پیروزی در مسابقات امتیاز تجربه کسب می کنند و می توانند شخصیت های جدیدتر و سلاح های بیشتری را آزاد نمایند. چهار حالت مختلف برای بخش چند نفره در نظر گرفته شده که در پنج نقشه متفاوت بازی می شوند. با توجه به حضور و قابل بازی بودن اکثر شخصیت های داستانی در بخش چند نفره و امکانات زیادی که برای این بخش در نظر گرفته شده است به نظر می رسد که تجربه لذت بخشی از گروهی بازی کردن توم ریدر در راه است.

تعداد بازدید از این مطلب: 1213
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
امیر حسین پاشا
23:3
دو شنبه 22 دی 1393

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از عناوین موفق سری بازی های COD می باشد . این نسخه داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.
Call of Duty: Modern Warfare

تعداد بازدید از این مطلب: 1028
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
امیر حسین پاشا
22:54
دو شنبه 22 دی 1393

به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.

1LdgD3W

تعداد بازدید از این مطلب: 1125
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
امیر حسین پاشا
22:39
دو شنبه 22 دی 1393

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

NASCAR The Game 2013 SKIDROW + UPDATE 1

تعداد بازدید از این مطلب: 1088
موضوعات مرتبط: بازی ماشین سواری , ,
امیر حسین پاشا
19:15
دو شنبه 22 دی 1393

اگر علاقه مند به بازی های استراتژیکی و اکشن هستید ما به شما بازی زیبا و جذاب Call of Duty: Heroes را پیشنهاد می کنیم بازیی که در آن شما باید با جمع آوری ارتشی منظم و پیشرفته به دشمنان خود حمله کرده و با نابودی آن ها قلمرو خود را افزایش دهید و به این ترتیب به سلطان جهان تبدیل شوید احتمالا سری بازی های Call of Duty: Heroes را تا به حال انجام داده اید در اینجا تمام قهرمان های این سری بازی های دور هم آمده اند تا با استفاده از قدرت هر یک از آن ها بتوانند قویترین ارتش جهان را تشکیل داده و تمامی دشمنانشان را از سر راه بردارند شما در اینجا نقش فرمانده این گروه از قهرمانان را به عهده دارید که باید با استفاده از هوش خود بهترین تاکتیک و زمان را برای شروع نبردهایتان انتخاب کنید.با ما با دانلود بازی Call of Duty: Heroes برای اندروید همراه باشید و لذت ببرید.

1.1.0 Call of Duty: Heroes بازی

پیش نیاز بازی Call of Duty: Heroes: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اکنون تمام دنیا با قدرتی نو ظهور مواجه شده است ،قدرتی که اکثر ارتش های دنیا در مقابله با آن باز مانده اند و توان نابودی آن را ندارند ،زیرا فرمانده هان این ارتش را تعدادی قهرمان تشکیل داده اند که مقابله با هر یک از آن ها به تنهایی که بسیار مشکلی می باشد ،نقش ما در اینجا فرماندهی این ارتش افسانه Call of Duty: Heroes می باشد شما وظیفه دارید که افرادتان را به پیشرفته ترین و نابود کننده ترین سلاح ها مجهز کرده و به این ترتیب به جنگ با دشمنانتان رفته و یکی پس از دیگری آن ها را از سر راه بردارید .در ابتدای دانلود بازی Call of Duty: Heroes منطقه بسیار کوچکی تحت سلطه شما می باشد که باید با انجام نبرد های پی در پی این منطقه را بزرگ و بزرگتر کنید و ارتش خود را به مدرن ترین سلاح های موجود مجهز کنید. بازی اندروید Call of Duty: Heroesیکی از جذاب ترین بازی های استاتژیکی می باشد که می تواند به سادگی نظر دوستداران بازی های اکشن را نیز به خود جلب کند، البته نکته ای که در مورد این بازی باید بدانید این است که بازی Call of Duty: Heroes تنها به صورت آنلاین قابل اجرا می باشد و تا کنون نسخه آفلاین این بازی ارائه نشده است.هم اکنون این بازی Call of Duty را با دیتا کم حجم دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1090
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
19:13
دو شنبه 22 دی 1393

|دانلود بازی زامبی ها باک متفاوت و خاص|

|بازی Route Z 1.0.2 با گرافیک خاص و بسیار زیبا برای اندروید|

خیلی وقت است که بازی هایی با سبک جنگ با زامبی ها دنیای بازی های اندرویدی را به تسخیر خود درآورده اند که بیشترشان دارای سبک هایی مشابه و برخی هم خسته کننده اند اما چند وقتی است که یک بازی زامبی توانسته است روحی تازه به این نوع بازی ها ببخشد نام این بازی زیبا و جذاب Route Z است. در این بازی اندروید شما نقش تنها کسی را بازی می کنید که در کشور خود توانسته است جان سالم از دست زامبی ها بدر ببرد به همین دلیل قصد دارد با فرار از دست زامبی ها خود را به یک مکان امن برساند. سبک بازی به این شیوه است که شما سوار بر یک ماشین می شوید و تمام سرعت فرار می کنید و در این میان زامبی ها سعی در توقف ماشین شما را دارند. زامبی های برای توقف شما به سمت شما هجوم آورده و برروی آن می پرند و تا جایی که می توانند آن را تکان می دهند و به این شکل هر چه تعداد زامبی ها بیشتر و بیشتر شود ماشین سنگین تر می شود و از سرعتش کاسته خواهد شد و یا حتی ممکن است چپ شود.

با ما با دانلود این بازی زانبی

Route Z 1.0.2 بازی زامبی

پیش نیاز بازی زامبی  Route Z: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

برای رهایی از دست این زامبی ها که هر لحظه تعدادشان بیشتر می شود، باید ماشین را به سمت چپ و راست برانید تا زامبی ها پرتاب شود اما اگر بخواهید کار را ساده تر و آسان تر انجام دهید و دشمنان همیشگیتان را براحتی نابود کنید بهترین راه، شلیک به سمت آنهاست. در بین مسیر سکه هایی وجود دارد که شما با جمع آوری آن ها می توانید از امکانات، وسایل و حتی ماشین های جدید و بهتر برخوردار شوید تا به این شکل جذابیت بازی برای شما بیشتر شود. آنچه که در این بازی اهمیت دارد سرعت حرکت ماشین شماست به همین دلیل در Route Z شما می توانید از امکانات زیادی برای افزایش سرعت خود استفاده کنید. زامبی ها تنها با حمله مستقیم مانع از حرکتتان نمی شوند، آن ها در بین مسیرتان موانع و ماشین هایی را قرار می دهند که اگر وزن ماشینتان هم زیاد شده باشد نمی توانید از آن ها عبور کنید و با برخود به آن ها واژگون خواهید شد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1138
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
19:12
دو شنبه 22 دی 1393

| دانلود بازی اکشن Brothers in Arms |

| بازی جذاب جنگی مخصوص سیستم عامل با دیتا |

پس از مدت ها نسخه سوم بازی محبوب Brothers in Arms ساخته و روانه بازار شد این بازی که یکی از بهترین بازی های ساخته شده توسط کمپانی بزرگ بازی سازی گیم لافت می باشد یک شاهکار در زمینه بازی های اکشن اندرویدی می باشد که قادر به سادگی نظر تمامی دوستداران بازی های اکشن را به خود جلب کند و آن ها را شگفت زده کند علاوه بر گرافیک بالای بکار رفته در ساخت این بازی گیم پلی آن نیز از عوامل محبوبیت بازی Brothers in Arms می باشد. در این بازی زیا شما باید به همراه گروهتان وارد نبرد بشوید و با بکار گیری بهترین تاکتیک ها در کوتاه ترین زمان ممکن ماموریت هایی را که به عهده شما قرار داده شده است را پشت سر بگذارید.

بازی اکشن Brothers in Arms 3.1.0.0h

پیش نیاز بازی Brothers in Arms : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

جنگ جهانی آغاز شده و اکنون نوبت نظامیان است که سرنوشت جهان را مشخص نمایند. شما نیز برای محاظت از کشورتان و باید وارد نبرد بشوید و با تمام انرژی و با استفاده از کلیه سلاح هایی که در اختیارتان قرار داده شده است وارد نبرد شوید و دشمن را نابود سازید. در بازی Brothers in Arms شما نقش فرمانده یک گروه کوچک از نظامیان را به عهده دارید که باید با دقت زیاد از جان خود و دیگر افراد گروهتان مراقبت کنید زیرا تمام این گروه برادران شما می باشند و مرگ هر یک از افراد گروه می تواند به طور کامل گروه را از بین ببرد. در ابتدا برای شروع بازی تعدادی سلاح در اختیار شما قرار داده خواهد شد سپس با پیشروی در بازی سلاح های دیگری به لیست شما اضافه خواهد شد که می توانید با توجه به منطقه ای که در آن نبرد می کنید آن ها را انتخاب نمایید و به این ترتیب جنگ را با کیفیت بالاتری انجام بدهید. در هر مرحله از بازی ماموریتی برای شما و افرا گروهتان مشخص شده که باید آن را به نحو احسن انجام بدهید و اهداف مورد نظر را نابود سازید.شاید به نظر شما حجم بازی بازی Brothers in Arms کمی بالا بنظر برسد اما کافیست یکبار آن را امتحان کنید خواهید دید که این بازی یکی از بهترین بازی های است که تا کنون انجام داده اید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1050
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
19:11
دو شنبه 22 دی 1393

| دانلود بازی تام و جری برای اندروید |

| بازی کارتونی موش  و گربه برای سیستم عامل اندروید |

از معروف ترین و جذاب ترین کارتون هایی که توانسته در سطح جهانی محبوبیت زیادی را بدست بیاورد بدون شک کارتون زیبای تام و جری می باشد همانطور که می دانید داستان اصلی آن درگیری هایی میان یک موش گربه نام جری و یک گربه بامزه به نام تام می باشد که این دو برای ناراحت کردن یکدیگر هر کاری که از دستشان بر می آید انجام می دهند. تام و جری که موفق به کسب جایزه اسکار شده برای اولین بار بین سال های ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۷ در هالیوود توسط مترو گلدوین مایر تولید شد و خالقان این اثر ویلیام هانا و ژوزف باربارا بودند که نویسندگی و کارگردانی را نیز به عهده داشتند.

بازی تام و جری کریسمس

پیش نیاز بازی تام و جری کریسمس ۲۰۱۵: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

در بازی زیبای  Tom & Jerry Christmas Appisode 2015 که بر اساس یکی از داستان های کارتون زیبای تام و جری ساخته شده است شما لذت واقعی یک بازی فنتزی را احساس خواهید کرد البته این بازی بیشتر برای کودکان دارای جذابیت می باشد. تام و جری هر دو در خانه بابانول زندگی می کنند و همانطور که می دانید این دو هیچ گونه وجه مشترکی با یکدیگر ندارند و همین امر مانع از این می شود که این دو بتوانند در کنار یکدیگر با آرامش زندگی کنند. شما باید در نقش جری با هر وسیله ای که در اختیارتان قرار داده می شود تام را تا آن جایی که می توانید عصبانی کرده و آرامش را از او بگیرید و با قرار گرفتن در نقش تام انتقام خود را از جری بگیرید و او را به سزای اعمالش برسانید. بازی اندروید تام و جری با توجه به اینکه بطور کامل از روی کارتون جذاب تام و جری ساخته شده است به سادگی می تواند نظر کودکان را به خود جلب کند و شما می توانید با خیالی آسوده این بازی را برای استفاده کودکان به عنوان یک بازی سالم در اختیارشان قرار بدهید. گرافیک بازی Tom & Jerry Christmas Appisode در حد بسیار مطلوب و در سطحی کاملا واقعی می باشد و می تواند کاربران را مجذوب خود کند همچنین جلوه های صوتی موجود در بازی یکی از عوامل دیگری می باشد که در جذابیت آن بسیار اثر گذار است.

تعداد بازدید از این مطلب: 1148
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
19:9
دو شنبه 22 دی 1393

بازی کارتونی بسیار زیبا برای سیستم عامل اندروید

تا حالا کارتون زیبا و بانمک باب اسفنجی را تماشا کرده اید؟! این کارتون دارای شخصیت ها و گرافیکی بسیار جذاب و جالب است که نه تنها افراد کم سن و سال بلکه بزرگسالان را نیز به خود جلب کرده است و به این شکل توانسته است تواسنته در بین محبوب ترین کارتن های دنیا قرار بگیرد. در کارتون باب اسفنجی, اسفنجی مکعبی شکل به نام باب وجود دارد که در هر قسمت با مشکلاتی روبرو می شود و همین موانع باعث ایجاد داستان های بانمک و سرگرم کننده می شود. در این بازی شما هدایت نقش اصلی بازی یعنی باب را برعهده دارید و باید با انجام کار های مختلف و حل و به پایان رساندن ماموریت های مختلف به ثروت بیشتر دست پیدا کنید و با این کار تا جایی که امکان دارد به گسترش شهر و تهیه امکانات جدید رفاهی و تفریحی آن بپردازید.

SpongeBob Moves In 4.22.0.1

پیش نیاز : اندروید ۲ و بالاتر

در بازی SpongeBob Moves In شما باید به همراه سایر شخصیت های کارتونی مثل پاتریک و آقای خرچنگ فروشگاه ها و مکان های مختلفی را که مورد نیاز مردم است را بسازید که این کار نیازمند هزینه بالایی است که آن ها را نیز از فعالیت های مشابه بدست خواهید آورد. گرافیک بازی همانند کارتون آن کاملا رنگارنگ و زیباست, سبک بازی نیز استراتژیکی است به همین دلیل می تواند برای سرگرم کردن شما تا ساعت ها مناسب باشد. اگر یادتان باشد باب اسفنجی در رستوران آقای خرچنگ کار می کرد و وظیفه اصلی آن نیز تهیه بهترین همبرگر های شهر زیر آبی بود, پس کار را از همان جا آغاز کنید و به مرور زمان گسترش دهید, به همین سادگی. این بازی در گوگل پلی توانست امتیاز ۳٫۹ از ۵ را به خود اختصاص دهد که شاید نسبت به بازی های محبوب و مشهور کم باشد اما در نوع خود بی نظیر است. این برای استفاده از این بازی نیازی به اتصال به اینترنت نیست و دیتای کامل آن نیز برای دانلود با لینک مستقیم قرار داده شده است. پس از نصب بازی, فایل دیتای آن را نیز دانلود و از حال فشرده خارج کنید و محتویات موجود در آن را در آدرس SdCard/Android/obb کپی کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1073
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
18:58
دو شنبه 22 دی 1393
تعداد بازدید از این مطلب: 1101
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
12:34
دو شنبه 22 دی 1393

نبردی ویرانگر باعث جدایی کهکشان به تکه های مختلف شده است. هزاران سیستم ستاره ای و سیاره ای اعلام استقلال کرده اند یا اتحادیه های جدیدی را ایجاد کرده اند، در حالی که دولت ها نزول کرده اند و ارباب های جدیدی برای مدیریت قدرت رشد پیدا کرده اند. آشوب و به هم ریختگی در همه جا وجود دارد و بنابراین، نگهداری نظم و تعامل صلح بین دولت های مختلف، امری است که باید در راستای آن تلاش کنید و آن را انجام دهید. شما در این بازی، فرمانده گروه Black Talons می باشید که در حال حاضر در سیستم Oberon قرار دارید. بازی Mechs & Mercs: Black Talons یک بازی استراتژیک و اکشن می باشد که در آن شما باید نظم را به دنیا بازگردانید.

Mechs and Mercs Black Talons PC-CODEX

 Mechs and Mercs Black Talons pc cover دانلود بازی Mechs and Mercs Black Talons برای PC

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 1143
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
امیر حسین پاشا
13:20
شنبه 20 دی 1393

بازی موبایل فوتبال واقعی 2012 (جاوا) - Real Football 2012

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

بازی محبوب فوتبال واقعی، نسخه 2012 این دفعه با گرافیکی بهتر و استادیوم های واقعی تر، لذت فوتبال واقعی را به شما هدیه می دهد.

 

دانلود با حجم 1.96 مگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 1141
موضوعات مرتبط: تم اندروید , ,
بازدید : 1141
امیر حسین پاشا
13:14
شنبه 20 دی 1393

 

بعد از مدتها انتظار برای دارندگان گوشی های جاوا، نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین ساخته شد. اکنون بقای زندگی پرندگان خشمگین در دست شماست. خوک های مزاحم هنوز به اندازه کافی ادب نشده اند و شما باید پرندگان خشمگین را برای نابود کردن مخفیگاه های خوک ها هدایت کنید. می توانید این بازی را به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت نمایید.

 

دانلود با حجم 3.92 مگابایت

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 1099
موضوعات مرتبط: تم اندروید , ,
بازدید : 1099

نظرتون راجب فعالیت های سایت ما چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به سریع دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر