بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیر حسین پاشا
14:27
جمعه 29 خرداد 1394
امیر حسین پاشا
15:16
شنبه 23 خرداد 1394
امیر حسین پاشا
15:13
شنبه 23 خرداد 1394
امیر حسین پاشا
15:9
شنبه 23 خرداد 1394

دانلود نرم افزار Viber برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار Viber ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Viber در همه جا، همه زمان و با هزینه ای ناچیز کانکت می شود. هم اکنون بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا با استفاده از وایبر به ارسال و دریافت پیام متنی و تصویری و تماس ویدئویی و صوتی دسترسی دارند. این نرم افزار برای اکثر تلفن های هوشمند و پلت فرم ها موجود است. در این نرم افزار شما از طریق شماره ی تلفن شناسایی می شوید و پس از نصب برنامه لیست مخاطبان شما بررسی و کاربران وایبر معرفی میشوند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 922
برچسب‌ها: Viber , Viber apk , Viber download , Viber for android , Viber اندروید , Viber برای اندروید , آخرین نسخه Viber , آخرین نسخه وایبر , آخرین ورژن Viber , آخرین ورژن وایبر , اندروید viber , برنامه Viber , برنامه Viber اندروید , برنامه Viber برای اندروید , برنامه وایبر , برنامه وایبر اندروید , برنامه وایبر برای اندروید , دانلود Viber , دانلود Viber برای اندروید , دانلود Viber برای گوشی اندروید , دانلود آخرین نسخه Viber , دانلود آخرین نسخه Viber برای اندروید , دانلود آخرین نسخه برنامه Viber , دانلود آخرین نسخه برنامه Viber برای اندروید , دانلود آخرین نسخه برنامه وایبر , دانلود آخرین نسخه برنامه وایبر برای اندروید , دانلود آخرین نسخه نرم افزار Viber , دانلود آخرین نسخه نرم افزار Viber برای اندروید , دانلود آخرین نسخه نرم افزار وایبر , دانلود آخرین نسخه نرم افزار وایبر برای اندروید , دانلود آخرین نسخه وایبر , دانلود آخرین نسخه وایبر برای اندروید , دانلود آخرین ورژن Viber , دانلود آخرین ورژن Viber برای اندروید , دانلود آخرین ورژن برنامه Viber , دانلود آخرین ورژن برنامه Viber برای اندروید , دانلود آخرین ورژن برنامه وایبر , دانلود آخرین ورژن برنامه وایبر برای اندروید , دانلود آخرین ورژن نرم افزار Viber , دانلود آخرین ورژن نرم افزار Viber برای اندروید , دانلود آخرین ورژن نرم افزار وایبر , دانلود آخرین ورژن نرم افزار وایبر برای اندرویدش ,
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
15:4
شنبه 23 خرداد 1394
امیر حسین پاشا
1:0
پنج شنبه 21 خرداد 1394

دانلود بازی Call of Duty Strike Team برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Call of Duty Strike Team ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در سال ۲۰۲۰ فشار و تنش میان قدرت های بزرگ جهان بالا گرفته است. ایالات متحده ی امریکا در جریان یک حمله ی ناگهانی خود را در نبردی روبروی دشمنی ناشناخته می یابد! ماموریت شما در این میان این است که رهبری تیم عملیاتی ویژه ای را هدایت کرده و دنیا را از این کشمکش ها نجات دهید. این بازی تجربه ی بازی اول شخص و سوم شخص جدیدی را به همراه دارد که از بنیاد دوباره سازی شده تا در موبایل و تبلت های شما به اجرا در آید. این تیم قدرتمند که شما هدایتگر آن خواهید بود قابلیت های ویژه ای دارد که می تواند با انقلابی بزرگ همه ی نیروها را به زانو درآورد، اما همه ی این نیروها به قدرت رهبری شما بستگی دارد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 935
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
23:58
پنج شنبه 20 خرداد 1394

دانلود بازی Rooster Teeth vs. Zombiens برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Rooster Teeth vs. Zombiens ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در بازی Rooster Teeth vs. Zombiens شما باید برای نابود سازی آدم های فضایی و زامبی ها از تمام راه های ممکن استفاده نموده و استودیو Rooster Teeth را از وجود ان ها پاک سازید. داستان از این قرار است که سفینه ی فضایی ناشناسی در استودیو Rooster Teeth فرود آمد و موجودات عجیب الخلقه به همراه زامبی ها شروع به نابود کردن همه چیز کردند! در این میان تیم هشت نفره ی ویژه استودیو که شما یکی از همان ها هستید، می بایست برای نجات خود و اطرافیان، تلاش کنند و زامبی ها و دشمنان دیگر را یکی پس از دیگری از بین ببرند! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 912
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
23:49
چهار شنبه 20 خرداد 1394
امیر حسین پاشا
18:53
پنج شنبه 14 خرداد 1394

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی بابا به نام به تو گفته بودم

ترانه و آهنگ : بهنام SI / تنظیم : شهرام GH


دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام به تو گفته بودم

تعداد بازدید از این مطلب: 1022
موضوعات مرتبط: علی بابا , ,
امیر حسین پاشا
18:46
پنج شنبه 14 خرداد 1394
امیر حسین پاشا
16:49
یک شنبه 3 خرداد 1394

دانلود DU Speed Booster (Cleaner) - برنامه تقویت کننده اندروید !

DU Speed Booster نرم افزاری قدرتمند و رایگان در زمینه ی بهینه سازی و تقویت عملکرد اسمارت فون های اندرویدی می باشد که با داشتن آن می توانید سرعت گوشیتان را تا ۶۰ درصد افزایش دهید و گامی اساسی در زمینه ی بهبود کارکرد موبایل خود بردارید. این برنامه با حذف فایل های اضافی حافظه و بهبود عملکرد همه ی برنامه ها و بازی های نصب شده امکاناتی را فراهم می اورد که سرعت گوشی به طرزی عجیب افزایش پیدا کند! این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای بهینه سازی از جمله تسک کیلر، تقویت کننده حافظه، تجزیه و تحلیل اطالاعات و بهینه سازی و محافظ باتری می تواند به عنوان بهترین اپلیکیشن بهبود اندروید انتخاب شود!

تعداد بازدید از این مطلب: 788
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
16:43
یک شنبه 3 خرداد 1394
امیر حسین پاشا
22:18
جمعه 1 خرداد 1394

بازیابی تمامی فرمت های پاک شده با EASEUS Data Recovery Wizard Professional 5.6.1

Professional data recovery نرم افزاری است که کاملا با دیسک های داینامیک منطبق شده است.حتی انطباق این نرم افزار با لینوکس مثال زدنی است.از این به بعد کاربران کامپیوتر تمام مشکلات از دست دادن داده ها را به فراموش می سپارند.کار های شگفت انگیز بر روی فرمت فایل هایی که قابلیت بازیابی دارند تمام الگوریتم های اختصاصی این نرم افزر است. بازیابی فایل ها و یا اطلاعات از دست رفته که عوامل مختلفی سبب آن بوده اند ، مانند از دست دادن پارتیشن و یا صدمه دیدن آن و .. در حیطه کاری این نرم افزار گنجانده شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 1030
موضوعات مرتبط: نرم افزار بازیابی , ,

نظرتون راجب فعالیت های سایت ما چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به سریع دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر