بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیر حسین پاشا
16:57
سه شنبه 17 مرداد 1396
امیر حسین پاشا
16:48
سه شنبه 17 مرداد 1396
امیر حسین پاشا
18:22
یک شنبه 1 مرداد 1396
امیر حسین پاشا
18:39
جمعه 30 تير 1396
امیر حسین پاشا
18:30
جمعه 30 تير 1396
امیر حسین پاشا
18:22
جمعه 30 تير 1396

خواب سگ‌ها | Sleeping Dogs 1.5 Pc Game

| اصلاحیه کرک این بازی اضافه شد |

| دانلود بازی خواب سگ‌ها – Sleeping Dogs 1.5 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

Image result for ‫دانلود بازی sleeping dogs‬‎

 

توضیحات بازی: در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin’s Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است.

تعداد بازدید از این مطلب: 698
امیر حسین پاشا
17:49
دو شنبه 26 تير 1396

بازی تفنگ Gun

بازی اسلحه ( به انگلیسی Gun ) عنوان یک بازی ویدیویی به سبک وسترن است که در سال ۲۰۰۵ (میلادی) برای کنسول های گیم کیوب ، ایکس باکس ، پلی استیشن ۲ ، ایکس باکس ۳۶۰ و ویندوز و پس از مدتی برای پلی استیشن همراه منتشر شد .

تعداد بازدید از این مطلب: 1057
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , بازی ماجرایی , ,
امیر حسین پاشا
17:1
دو شنبه 26 تير 1396

دانلود بازی Mafia 3 برای کامپیوتر

دانلود بازی Mafia 3 برای کامپیوتر - بازی مافیا 3 نسخه فشرده

نسخه کامل و فشرده بازی Mafia 3

بازی مافیا 3 نسخه فشرده به همراه DLC ها و آخرین آپدیت ها

بازی Mafia 3 (مافیا 3) در حال حاضر آخرین نسخه از سری بازیهای MAFIA میباشد که در سبک های اکشن و ماجراجویی طراحی شده شده است.Mafia 3 در سال 2016 توسط کمپانی Hangar 13 طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی معروف 2K برای کنسول های PlayStation 4 / Xbox One / Microsoft Windows / macOS منتشر شده است.داستان بازی Mafia III در سال 1968 و در شهر New Bordeaux که بازسازی از شهر New Orleans می باشد در جریان است ، بازی باز در نقش Lincoln Clay که در کودکی پدر و مادر خود را از دست داده و با تازگی از جنگ ویتنام بازگشته است و قصد دارد خانواده مافیایی خود را به راه بیاندازد تا بتواند به جنگ با مافیای ایتالیا برود می باشد .

تعداد بازدید از این مطلب: 1208
امیر حسین پاشا
13:33
پنج شنبه 26 شهريور 1394

دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC

…:: نسخه Digital Deluxe-FULL UNLOCKED بازی ::..

داستان بازی مرا درگیر خود کرد. در بعضی از جاها واقعا حس «Battlefield جدید» به من منتقل شد. به این دلیل این سخن را می گویم که عرضه ی Battlefield 4 نتوانست مرا آن طور که باید شگفت زده کند. به جرئت می توانم بگویم که Battlefield 4 نسخه ی ارتقا یافته ی Battlefield 3 بود. فقط پیشرفت های چشم گیری در گرافیک، استفاده از وسایل نقلیه و … مشاهده می شد. اما بگذارید از بحث اصلی دور نشویم. همان اول که وارد بازی می شوید می توانید جمله ی من را که گفتم با Battlefield جدید رو به رو هستید درک کنید. بر خلاف نسخه های قبلی، بازی با درگیری میان دزد ها و پلیس ها آغاز می شود. ( چیزی که در بازی بارها به آن بر خواهید خورد! ). در نهایت پس از زد و خوردی نسبتا شدید، مجرم را دستگیر می کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1065
برچسب‌ها: Battlefield Hardline , بازی Battlefield Hardline , دانلود Battlefield Hardline , دانلود Battlefield Hardline Black Box , دانلود Battlefield Hardline Reloaded , دانلود Battlefield Hardline برای PC , دانلود Battlefield Hardline برای کامپیوتر , دانلود بازی , دانلود بازی Battlefield 2015 , دانلود بازی Battlefield Hardline , دانلود بازی Battlefield Hardline از سرور ایران , دانلود بازی Battlefield Hardline از لینک مستقیم , دانلود بازی Battlefield Hardline با لینک مستقیم , دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC , دانلود بازی Battlefield Hardline برای کامپیوتر , دانلود بازی Battlefield Hardline نسخه black box , دانلود بازی Battlefield Hardline نسخه reloaded , دانلود بازی Battlefield Hardline نسخه بلک باکس , دانلود بازی Battlefield Hardline نسخه فشرده شده , دانلود بازی بتلفیلد , دانلود بازی بتلفیلد 2015 , دانلود بازی بتلفیلد هارد لاین , دانلود بازی بتلفیلد هاردلاین , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود رایگان بازی Battlefield Hardline , دانلود نسخه 2015 بازی Battlefield , دانلود نسخه black box بازی Battlefield Hardline , دانلود نسخه reloaded بازی Battlefield Hardline , دانلود نسخه بلک باکس بازی Battlefield Hardline , دانلود نسخه ریپ بازی Battlefield Hardline , دانلود نسخه فشرده شده بازی Battlefield Hardline , دانلود نسخه نهایی بازی Battlefield Hardline , دانلود نسخه کرک شده بازی Battlefield Hardline , دانلود نسخه کم حجم بازی Battlefield Hardline , دانلود کرک reloaded بازی Battlefield Hardline , دانلود کرک بازی Battlefield Hardline , کرک بازی Battlefield Hardline ,
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , بازی ماجرایی , ,
امیر حسین پاشا
23:49
چهار شنبه 20 خرداد 1394
امیر حسین پاشا
19:27
چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394

دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China برای PC

تعداد بازدید از این مطلب: 989
برچسب‌ها: Assassin’s Creed Chronicles China , اساسین کرید در چین , اساسین کرید چرونیکلز , بازی Assassin’s Creed Chronicles China , دانلود Assassin’s Creed Chronicles China , دانلود Assassin’s Creed Chronicles China Black Box , دانلود Assassin’s Creed Chronicles China Codex , دانلود Assassin’s Creed Chronicles China Reloaded , دانلود Assassin’s Creed Chronicles China برای PC , دانلود Assassin’s Creed Chronicles China برای کامپیوتر , دانلود بازی , دانلود بازی Assassin’s Creed China , دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China , دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China از لینک مستقیم , دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China با لینک مستقیم , دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China برای PC , دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China برای کامپیوتر , دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China نسخه black box , دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China نسخه بلک باکس , دانلود بازی اساسین کرید , دانلود بازی اساسین کرید در چین , دانلود بازی اساسین کرید چرونیکلز , دانلود بازی اساسین کرید چین , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود رایگان بازی Assassin’s Creed Chronicles China , دانلود نسخه black box بازی Assassin’s Creed Chronicles China , دانلود نسخه بلک باکس بازی Assassin’s Creed Chronicles China , دانلود کرک بازی Assassin’s Creed Chronicles China ,
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , بازی ماجرایی , ,
امیر حسین پاشا
19:21
چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394
امیر حسین پاشا
14:44
شنبه 8 فروردين 1394
امیر حسین پاشا
19:26
شنبه 29 آذر 1393

Emergency 5 1 دانلود بازی Emergency 5

بعد از گذشت ۸ سال از تولید بازی Emergency 4، نسخه ی جدید آن یعنی Emergency 5 در نوامبر ۲۰۱۴ روانه ی بازار شد. این بازی در کامپوترهای شخصی اجرا می شود. Emergency 5 یک بازی ماجراجویی است که شما نقش یک پلیس موفق را ایفا می کنید و مستقیما در ماموریت های نجات شرکت خواهید کرد که جزئیات این ماموریت ها در سه نقشه ی متفاوت آمده است. برای اینکه در ماموریت ها موفق باشید باید تمام تجهیزات و ماشین های خود را به روز و جدید کنید و از تجهیزات و ماشین های فرسوده استفاده نکنید. باید هر کار را در زمان و مکان مناسب خودش انجام دهید. اگر می خواهید یک فرمانده موفق باشید که یک لشکر را هدایت کنید باید تکنیک ها و تاکتیک های نظامی را یاد بگیرید و آنها را به نحو احسنت در ماموریت ها به کار گیرید. باید جلوی هرج و مرج ها را در شهر بگیرید.

 

به غیر از شرکت کردن در جنگ های دشوار و پیچیده می توانید در حوادث و درگیری های روزانه که در شهر پیش می آید نیز فعالیت کنید و مشکلات کوچک را نیز حل و فصل کنید. این بازی را می توانید تک نفره یا چند نفره به همراه دوستانتان نیز انجام دهید. در مد چند نفره ی بازی چهار تا بیش از چهار نفر می توانند بازی کنند. در مد گروهی بازی گیمرها می توانند در مبارزه با دشمنان با هم همکاری کنند و افراد شرور را دستگیر کنند. بازی Emergency 5 از درجه سختی های متفاوتی برخوردار است. گیمرها می توانند از درجه آسان، متوسط ، سخت و خیلی سخت بازی را شروع کنند. گیمرهای حرفه ای می توانند از درجه ی سخت و خیلی سخت بازی استفاده کنند اما به گیمرهای مبتدی توصیه می کنیم که برای ابتدای کار از در جه ی آسان بازی را انجام دهند تا با بازی مچ شوند و قلق را بدست آورند، تجربه کسب کنند و بعدا به سراغ درجه ی متوسط، سخت و خیلی سخت بازی بروند.

ویژگی های بازی:

*باید به عنوان یک پلیس از شهر خود محافظت کنید. لوکیشن های بازی با گرافیک بسیار بالا نشان داده شده است.

*در این بازی ۱۰ حادثه در سه شهر(شهرهای مونیخ، برلین و هامبورگ) اتفاق می افتد که شما باید با مهارتهای خاص خود به تمام حوادث رسیدگی کنید.

*در مد گروهی بازی می توانید به دیگر نیروهای پلیس ملحق شوید و با کمک آنها تبهکاران را دستگیر کنید. مد گروهی بازی از جذابیت خاصی برخوردار است.

*بازی Emergency 5 از درجه های آسان، متوسط ، سخت و خیلی سخت برخوردار است.

Emergency 5 2 دانلود بازی Emergency 5 Emergency 5 3 دانلود بازی Emergency 5 Emergency 5 4 دانلود بازی Emergency 5 Emergency 5 5 دانلود بازی Emergency 5

autofgrol 512 دانلود بازی Emergency 5 سیستم مورد نیاز :

Minimum:
OS: Windows Vista SP2/ Windows 7 SP1/ Windows 8
Processor: Processor with Intel quad core 2.4GHz or AMD quad core 2.4GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB VRAM, NVIDIA GeForce 400 series or AMD Radeon HD 6000 series
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 18 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible

Recommended:
OS: Windows 7 SP1 64-Bit / Windows 8 64-Bit
Processor: Processor with Intel quad core 3.2GHz or AMD quad core 3.2GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2 GB VRAM, NVIDIA GeForce 660Ti or better, AMD Radeon HD 7950 or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 18 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible

دانلود مستقیم از سرور های میهن دانلود ، هر قسمت با حجم ۱ گیگابایت :

m دانلود بازی Emergency 5شما می توانید این محصول فوق العاده را در۲ DVD در بسته بندی شکیل از فروشگاه ما با ضمانت و گارانتی میهن دانلود با قیمت ۶۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1673
موضوعات مرتبط: بازی ماجرایی , ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

نظرتون راجب فعالیت های سایت ما چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به سریع دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر